Tuesday, January 3, 2012

Roti Gulung Sosej & Bread Pudding again n again...


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Sume...

wanie kembali bersiaran agi,maap la yer sbb sibuk ngt 2mggu lepas..dop dang nok kongsi2 citer[senyum] kerna sibuk duk melayan tetamu dari teganu mai berholiday,,sebenornye mai ats urusan training kt cni dlm seminggu..tetamu yg aku maksudkan tu sape agi klu bukan adik2 ipar n ank sedara aku yg cumilll Nur Alyaa Irdina mcm "Mak Long" dia nie(perasan sokmo)...lepas tu plok,time jumaat lps kiteorg dikejutkan ngan berita kematian pok sedara beloh my hubby Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un (إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ)..semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman dan bertakwa..Amin..
kami sume trs bertolak blik ganu malam jumaat tu jgkkk..lepas balik dr kg,,mak n adik aku yg bongsu mai ikut skali datang KL seminggu utk abihkan coti skool yg tggl seminggu agi(awl2 xmau mai..hehehe)..nnt aku citer yer holiday diorng kt cni
so..entri arini aku nk kasi tayang ckit makanan/bekalan brekfess yg aku buat ms kiteorg nk p berjimba2 n mandi manda kat Desa Water Park mggu lps,gambo2 kiteorg berjimba2 kang nnt upload kut next entri.ok




Roti Goreng Telur



No comments:

Post a Comment